TEKNOLOJİ

Seo için etiket ve tagların önemi ve değeri

Seo için etiket ve tagların önemi ve değeri

Şimdi siz bu sayfaya tesadüfen düştüyseniz ve etiket’in ne demek olduğunu araştırıyorsanız yanlış yazıya geldiniz demektir. İnternet üzerinde seo hakkında bilgi almak için gediyseniz doğru yerdesiniz demektir.

Çünkü bu yazımızda size “SEO” nedir gibi konuların açıklamasını yapmayacağız. Siz zaten seonun ne olduğu bildiğiniz ve ince detaylar hakkında bilgi almak amacıyla burdasınız. Konumuz seonun size küçük ama google için büyük öneme sahip detaylarını anlatacağız.

WordPress sitesi kurmayı başaran veya diğer hazır siteleri kurabilen herkesin seocu olduğu bir dönem içerisindesiniz ve ince detaylar için fikirler almaya çalışıyorsunuz. Her kafadan çıkan ayrı bir ses sizi ne yapacağınızı nasıl bir seo yolu izlemeniz gerektiği konusunda yanlış yönlendirmelere sebebiyet veriyor.

Şimdi size bir dipnot belirtelim.

Özgün olmayan yazılar sitenizde yayınlıyorsanız google’in size vereceği yanıt aynen şudur?

[box type=”error” align=”” class=”” width=””]Güzel kardeşim, bu yazı daha önce zaten yazılmış.. Şimdi sen bu yazı ile ne yapmaya çalışıyorsun? Bana farklı bir şey getir ki önemi ve değeri olsun bende seni ön sıralara çıkarayım.!![/box]

Bunu neden belirttik?

Özgün olmayan bir yazının ne etiketi, ne tag’ı pek işe yaramaz. Olasılığı düşüktür. Önceliğinizi saçma bile olsa kendinize özgü yazın. Google bunları sever. Napsın botcuklar sıkıldılar aynı şeyleri derleyip toparlamaktan..

Şimdi asıl konumuza dönemlim

Seo’da Tag ve Etiket

Öncelikle beyninizde kurgulamanız ve düşünmeniz gereken hususlar şunlar.

  1. Taglar ve etiketler zaten google için bir sayfa değil mi? Arama motorunda ayrı bir sayfa olarak karşınıza çıkmıyor mu?
  2. Yazınızda kullandığınız başlık yeterli uzunluğa ulaştığında anlatmak istediğiniz veya vurgulamak istediğiniz geri kalan cümleleri nereye yazacaksınız? Dikkat edin kelime değil cümle!
  3. Kelime ile google üzerinde ilk sayfalara gelmek binde bir şans verirken neden cümle tag ve etiketleri ile şansınızı yüzde bir olan kısma çekmiyorsunuz?
  4. Botların, böceklerin koyduğunuz tag ve etiketlerdeki kelimeleri toplayarak bir cümle çıkaracağını düşünmeyin. Kestirme yollar varken uzun yollar hesaplamayın.

Ana konular bunlar. Aşağıda bulunan resimde bu yazı için koyduğumuz “etiket ve taglar” mevcut. Bunu fazla abartıp sitenizi çöplüğe çevirmeyin. Hem site hızınızı etkiler hemde google gıcık olur. Azı yarar fazlası zarar.

Mutlaka etiketlerde ve taglarda kurduğunuz cümleler ile yazı içeriği eşleşmeli.. Kimseyi kandıramazsınız.

Bu yazıda kullandığımız etiket ve taglar:

Seo için etiket ve tagların önemi ve değeri
Seo için etiket ve tagların önemi ve değeri

Siz zaten yukarıdaki taglar veya etiketlerden birini kullanarak bu yazıya ulaşmadınız mı? Durumun özeti budur.!

Sağlıcakla.



Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir